زبان انگلیسی

امروزه آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک جهانی در سطوح مختلف مورد توجه کلیه مراکز آموزشی می‌باشد تا بتوانند دریچه علمی و ارتباطی موثری را به سوی دنیای تکنولوژی و ارتباطات برای زبان آموزان بگشایند.

هدف از آموزش زبان انگلیسی

آماده سازی دانش آموزان برای فراگیری دروس اصلی به زبان انگلیسی با چشم انداز افزایش توانمندی آنها در هر چهار مهارت اعم از خواندن، نوشتن، مکالمه و درک مطلب شنیداری می‌باشد. لذا آموزش دروسی از جمله علوم، ریاضی و علوم اجتماعی به زبان انگلیسی از جمله برجستگی‌های این مجموعه نسبت به مدارس دوزبانه دیگر به حساب می آید.

در انتها فارغ التحصیلان مجموعه مسد قادر خواهند بود تا با چشم انداز یک دانش آموز بین‌الملل برای آینده تحصیلی خود در داخل و یا خارج از کشور تصمیم گیری نمایند.

ادامه

مشاوره

مشاوره بخشی از فرایند تعلیم و تربیت است که به طریقی منظم و سازمان یافته ، به دانش آموزان در تمام سنین کمک می کند تا به سازگاری مناسب با محیط و آشنایی با مهارتهای لازم برای ورود به جامعه ی بزرگتر دست یابند.

اهداف این دپارتمان شامل

  • نظارت بر ارتقای ظرفیت ها

  • برنامه ریزی برای بالابردن تواناییهای شناختی

  • درک مسائل عاطفی رفتاری

در حوزه ی مدرسه و اجرای آموزش هایی در این رابطه با محوریت روی دانش آموزان ، معلمین ، والدین دانش آموزان و کلیه افرادی که به نحوی با دانش آموز ارتباط دارند ، می باشد.

ادامه

پژوهش

پژوهش یک روند خلاقانه و هدفمند برای افزایش آگاهی در زمینه های مختلف مانند شناخت انسان و محیط پیرامونش، فرهنگ های جوامع و استفاده از این آگاهی در جهت تولید کاربری جدید می باشد و باعث تثبیت و کیفیت بخشی به دانسته های دانش آموزان می شود. ما از پژوهش بی آنکه بدانیم در زندگی روزمره دائما استفاده می کنیم.

  • برخورد با موضوع جدید

  • طرح سوال از خود و دیگران

  • جمع آوری اطلاعات

  • رسیدن به پاسخ

چه بهتر است این مسیر را برای فرزندانمان پر رنگ تر کنیم.

ادامه

بهداشت

بسیاری از مردم بهداشت را با پاکیزگی هم معنی می دانند ، اما معنای گسترده تری دارد. طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت(WHO)، بهداشت به شرایط و روش هایی گفته می شود که به حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع بیماری ها کمک می کند. بهداشت شامل عادت های صحیح فردی منظم همراه با برنامه ریزی می باشد؛ همچنین تمیز نگه داشتن محیط خانه ، مدرسه و کار را در بر می گیرد.

ادامه

فوق برنامه

اهميت فعاليت هاي مكمل و فوق برنامه درمدارس را بايد در نقش آن درجهت اصلاح يارفع نواقص و نارسايي هاي نظام تربيتي دانست.فعاليت هاي مكمل و فوق برنامه مرزهاي يادگيري راگسترش داده بالحاظ رويكردهايي چون يادگيري درخانواده وجامعه ونيزتوسعه مهارت هاي زندگي ، يادگيري وآموزش راتحت تاثيرقرارداده است.اين فعاليت هادانش آموزان رابه عنوان يك محقق به كنكاش وكشف مفاهيم سوق داده وكاستي هاي موجود را جبران نموده وموجب تقويت تفكروتعقل آنان مي گردد.

ادامه